Precizări privind solicitările pentru emiterea avizelor SVSU și SPSU

Precizări privind solicitările pentru emiterea avizelor SVSU și SPSU

Precizări privind solicitările pentru emiterea avizului de înfiinţare, a avizului pentru sector de competenţă, precum şi a avizului de desfiinţare a serviciului voluntar pentru situații de urgență:

Depunerea documentațiilor pentru emiterea avizului de înfiinţare, a avizului pentru sector de competenţă, precum şi a avizului de desfiinţare a serviciului voluntar se solicită printr-o cerere, însoţită de documentele prevăzute în anexa nr. 7, depuse în format:

a)letric, direct la sediul unităţii  sau prin curier, în dublu exemplar, certificate pentru conformitate cu originalul, în fiecare zi lucrătoare de la 08:00 – la 16:00;

b)electronic, pe adresa de e-mail spirc@isuhd.ro, însoţită de semnătura electronică a solicitantului. Sunt acceptate fișiere cu extensia.pdf care să nu depășească 30Mb și nu conțin diacritice în denumire.

 

Precizări privind solicitările pentru emiterea avizului de înfiinţare, a avizului pentru sector de competenţă, precum şi a avizului de desfiinţare a serviciului privat pentru situații de urgență:

Depunerea documentațiilor pentru emiterea avizului de înfiinţare, a avizului pentru sector de competenţă, precum şi a avizului de desfiinţare a serviciului privat se solicită printr-o cerere, însoţită de documentele prevăzute în anexa nr. 8, depuse în format:

a)letric, direct la sediul unităţii sau prin curier, în dublu exemplar, certificate pentru conformitate cu originalul, în fiecare zi lucrătoare de la 08:00 – la 16:00;

b)electronic, pe adresa de e-mail spirc@isuhd.ro, însoţită de semnătura electronică a solicitantului. Sunt acceptate fișiere cu extensia.pdf care să nu depășească 30Mb și nu conțin diacritice în denumire.